מרפאת ג'ורג' קאקונדה ברח' בר אילן 26, רמלה, היא המרפאה הראשונה ברמלה שעברה לסריקה וחריטה דיגיטליים של כתרים וגשרים מזירקוניה בתוך המרפאה. לקיחת מידות דיגיטלית באמצעות סורק אינטרה-אוראלי היא מדויקת ומהירה יותר מלקיחת מידות באמצעות כפות עם חומר סיליקוני ונוחה יותר למתרפאים.

למערכת הדיגיטלית קוראים: CAD/CAM והיא משפרת את היכולת לדייק בצורת השן המשוחזרת. מדובר בסורק אופטי אשר מעביר למחשב תמונה תלת מימדית מדויקת של השיניים המושחזות שאליהם מיועדים הכתרים או הגשרים. התמונה נשלחת לכרסומת ממוחשבת מתוצרת: Amann Girrbach הנמצאת במרפאה בה מיוצר כתר הזירקוניה לפי הנתונים שנתקבלו מהסריקה. עם הכנסת הכרסומת והסורק הופכת מרפאת ג'ורג' קאקונדה למרפאה ללא מתכות!

מבחינה איכות, חוזק ואסתטיקה, לכתר זירקוניה, יש יתרון משמעותי ע"פ כתר על בסיס מתכת. בשיניים הקדמיות עדיף כתרי זירקוניה מכתרים על בסיס מתכת ע"מ לבטל את האפשרות לנימה אפורה בחיבור שבין שורש הכתר לחניכיים ולהגיע כמה שיותר קרוב לשחזור שן אמיתית. היתרון בכתרי זירקוניה בשיניים אחוריות הוא שהזירקוניה הוא חומר חזק ביותר בחוזק של 1200 מגה פסקל, פי 3 מכתר חרסינה רגיל.

הכתר הוא יחידה מלאכותית שנועדה להשלים ולתקן מראה ותפקוד של שן בדרך כלל לאחר שנפגעה בצורה קשה, למשל בעקבות ריקבון קשה או שבר לאחר חבלה.

בשנים האחרונות תופסת תאוצה רפואת שיניים ללא מתכות, ובהקשר זה כתרים ללא מתכת. הכתרים במשפחה זו עשויים מזירקוניה וחרסינה עליהם, או חרסינה דחוסה, או זירקוניה טהורה. כתרים אלו נחשבים לאיכותיים ביותר, ומיוצרים בעזרת סריקה דיגיטלית ומחשב להשגת דיוק וחוזק, וכן מראה טבעי יותר של הכתר.

עכשיו במרפאת קאקונדה כתר זירקוניה, וגשרים עשויים זירקוניה במחיר שגם אתם יכולים.

Call Now Button