מרפאת שיניים קאקונדה דנטל סנטר ברמלה  הינה מרפאת שיניים ותיקה אשר שספקת שירותי רפואה דנטאליים לכל תושבי רמלה והסביבה. במרפאת שיניים ד"ר גורג קאקונדה דנטל סנטר משתמשים בציוד חדיש ומעודכן, ובמוצרים המתקדמים ביותר בתחום רפואת השיניים. מגוון הטיפולים במרפאה גדול מאוד, ומכסה את  כל סוגי הטיפולים הנדרשים. רופאי השיניים במרפאה הינם  בעלי שם, אשר צברו להם שנים של ניסיון וטיפולים מוצלחים בכל תחומי רפואת השיניים.

הטיפולים שאנו מעניקים במרפאת שיניים ברמלה היא אחת מתחומי השירות היותר איכותיים בתחום, ובה מבוצעים כל סוגי טיפולי השיניים לכל הגילאים, לילדים ולמבוגרים, והכל תחת קורת גג מקצועית אחת: טיפולי שורש והשתלות שיניים, סתימות, כתרים שמבוצעים בסריקה דגיטלית ללא צורך במידות. וחריטה רובוטית של הכתרים במקום שמאפשר לבצע ולספק את הכתרים למטופלים ביום אחד  .

אחד מהטיפולים המבוקשים במרפאת שיניים ברמלה הוא טיפול בלייזר לסילוק עששת ולטיפול שורש ללא כאבים. מכשיר הלייזר מייצר קרן אור עדינה המאפשרת טיפול יעיל ממוקד ונטול כאבים. בטיפולי לייזר ברוב המקרים אין צורך זריקות הרדמה, וזמן הטיפול קצר יותר.

צילומים דנטאליים במרפאת שיניים רמלה, הוא שירות בעל משמעות רצינית להצלחת איכות הטיפול, ועל כן אנו משתמשים בציוד היוקרתי והמתקדם ביותר, ועומדים מול כל התפתחות בתחום ומתעדכנים בהתאם. צילומי שיניים כוללים צילומי CT, צילומים פנורמיים, צילום פריאפיקאלי עוד הכל מבוצע במרפאה במקום תוך מספר שניות מה שמאפשר ומקל על אבחון מדויק ומהיר ביותר תוך מספר שניות לכל בעיה שקיימת בשיניים.

אנו מרפאת שיניים ברמלה מספקים מידע דרך אתר האינטרנט שלנו, וכן בתאום פגישות ייעוץ  והדרכה לשימור הפה, וכן בדיקות מקיפות, שגרתיות או ייעודיות, כולל ניתוחים ויישור שיניים. מרפאת שיניים ברמלה, המבוקשת, מזמינה אתכם ליצור קשר ולהכיר את הצוות המיומן שלנו שהוא מטובי רופאי השיניים בארץ.

אם אתם חשים כאבים, יש לכם צורך ביישור שיניים לכם או לילדכם, אתם זקוקים לשירות מעולה בכל תחומי הדנטל, אל תהססו, פנו אלינו עוד היום. במרפאת שיניים ברמלה אנו מפעילים שירותי טראומה ועזרה ראשונה, טיפול חירום.

מטרתנו היא להעניק את כל השירותים הרפואיים בתחום הדנטל לתושבי האזור, ועל כן מרפאת שיניים ברמלה היא אתגר שאותו לקחנו כמה צעדים קדימה, בהענקת שירות לקוחות אדיב ומקצועי שיענה על כל שאלותיכם, ובעת הצורך גם יספק לכם מענה של רופא אשר יכווין אתכם להמשך הטיפול המתאים.