שאלות ותשובות

• כיצד מזהים בעיה בשיניים?

חשוב לדעת שכאב הוא סימן לבעיה והתעלמות עשויה לעורר בהמשך בעיה חמורה יותר. כדאי לשים לב לסימנים מקדימים כגון דימום, נפיחות, רגישות לחום וקור ועוד אשר עלולים להוות אינדיקציה לקיומה של בעיה לעיתים אף רצינית יותר מכאבי שיניים רגילים.
  • מה זה עששת בשן?

מצבור רב של חיידקים מסוגים שונים ומגוונים אשר מנצלים סביבה רטובה וחומציות אופייניים לחלל הפה, בתוספת של שאריות מזון.

אצלנו במרפאה אפשר לסלק עששת דרך מכשיר לייזר מתקדם, והיתרון של מכשיר הלייזר שהוא ממוקד וללא כאבים, ומונע מטיפולים מיותרים שיכולים להגרם כגון: טיפול שורש.

• מה זה טיפול שורש?

טיפול שורש נדרש כאשר עששת שהתפתחה לאורך זמן והצליחה לעבור אל שכבת הדנטין (שכבה רכה בשן) והגיעה עד למוך השן.
    במוך השן נמצאים עצבים וכלי דם, לכן במיקרים רבים לפני התעוררות הצורך בטיפול שורש אנו נחוש כאבים עזים ורגישות לחום/קור ואפילו להכנסת אוויר בטמפרטורת החדר.

לפעמים יש צורך בטיפול שורש לאחר חבלה או פגיעה קשה בשן, שבה העצב נפגע, ומתחילה רגישות גבוהה.

אצלנו במרפאה אפשר להתחיל טיפול שורש ללא מגע עם השן באמצעות קרן הלייזר, ללא מקדחים שגורמים לרעידות בשן וכאבים במהלך הטיפול, ממרחק של 7 מ"מ פותחים את השן ומגיעים לעצבים וכלי הדם ללא כאבים.

• למה מיועד גז צחוק?

טכניקה זו מומלצת עבור אלו הסובלים מחרדת טיפול שיניים. טכניקה זו מאפשרת להפיג את אלמנט החרדה ולבצע טיפול שיניים נינוח עם חיוך.

• מה זה מכשיר לייזר?

מכשיר לייזר מייצר קרן אור בעלת תכונות ייחודיות המאפשרות דיוק ויעילות בטיפול שיניים.

קרן הלייזר נושאת אנרגיה, וכאשר אנרגיה זו נקלטת ברקמת השן גורמת לשינוי שאותו מנצל רופא השיניים לטובת הטיפול והמטופל.

• מה היתרונות לטיפול שיניים בלייזר?

טיפולי השיניים בלייזר מבוצעים ללא צורך בזריקה להרדמה מקומית.
    קרן הלייזר עדינה מאוד,  ואפשר למקד את קרן הלייזר על הרקמה הפגועה בלבד ללא צורך במגע ברקמות הבריאות.
    זמן הטיפול מתקצר, אפשר לבצע מספר טיפולי שיניים בלייזר באותה פגישה.
  • מה היתרון בכתרי זירקוניה?

מבחינה איכות, חוזק ואסתטיקה, לכתר זירקוניה, יש יתרון משמעותי מאשר כתר על בסיס מתכת. בשיניים הקדמיות עדיף כתרי זירקוניה מכתרים על בסיס מתכת ע"מ לבטל את האפשרות לנימה אפורה בחיבור שבין שורש הכתר לחניכיים ולהגיע כמה שיותר קרוב לשחזור שן אמיתית. היתרון בכתרי זירקוניה בשיניים אחוריות הוא שהזירקוניה הוא חומר חזק ביותר של יותר מ 1000 מגה פסקל.
  • מה זה צילום CT ׁ(סי טי)?

ה-CT הוא צילום המאפשר לקבל תמונה תלת ממדית ואיכותית של האזור הנדרש.

צילום CT מומלץ ביותר לפני השתלת שיניים. זהו הצילום המדויק ביותר גם עבור המטופל וגם עבור הרופא שיטפל בכם. אם רוצים לסיים בשלום טיפול מורכב כמו השתלות שיניים או השתלת עצם, חייב להיערך לכך בהתאם.

אצלנו במרפאה אפשר לעשות צילום CT ופנורמי בלי להסתובב לכמה מקומות, חוסכים בזמן האבחון והטיפול, הכל תחת קורת גג אחת עם התחשבות במצב הכלכלי של מטופל.

המכשיר במרפאתנו עובד עם קרינה מינימלית ולא מסכן את המטופל, ואפשר לכוון אותו לגיל המטופל, (לילדים יש פחות קרינה ממבוגרים למשל).

בריאותכם וזמנכם ונוחותכם חשובים לנו, ולא נשכח את ההוצאה הכספית הגבוהה עבור צילום ה CT, סיבות אלו גרמו לנו להכניס את המיכשור המיוחד למרפאתנו.

• האם צריך לבצע ניקוי שיניים? ואם כן, כל כמה זמן?

על מנת לשמור על השיניים וצמצם נזקים בשיניים ובחניכיים מומלץ מאוד לבצע ניקוי ניקוי שיניים פעם בחצי שנה, ולאנשים שסובלים מבעיות חניכיים מומלץ לבצע ניקוי אבן פעם בחודשיים / שלושה.

יש לכם שאלה?

אנו כאן בשבילכם, אם לא מצאתם תשובה לשאלתכם אנא צרו קשר.